Saturday, June 4, 2011

Boleh AwaK ?


Boleh Awak?

Mungkin kerana beta terlalu banyak memikirkan
Mungkin beta terlalu seraBut untuk memikirkan
MungKin beta terlalu emotional memikirkan persoalan ini

Boleh awak
di sisi saya bila awak rasa hendak menangis?
Boleh awak
gelak bersama saya bila awak rasa nak ketawa?
Boleh awak
panggil saya bila awak nak makan?....saya tak nak menyesal bila saya makan sorang dan rindukan awak untuk makan bersama
Boleh awak
panggil saya bila awak sedang dalam dilemma?...saya nak kongsi dilemma awak
Boleh awak
di samping saya bila keseorangan?....sebab saya tahu macamane rasanye keseorangan..dan saya tak nak awak rasa ape yang saya rasa
Boleh awak
ada dengan saya bila free time minggu exam?...sebab saya merana bile hampir seminggu uh saya menjauh dengan awak....T_T..JNJI xwat dH Cm2 waaaa nyesal...
Boleh awak
bancuh kopi sama-sama bila awak tak rasa nak tidor malam uh dan bersembang dengan saya/ tgok movie lawak dengan saya?
Boleh awak
jangan berpaling dari saya bila kita terpaksa berpisah...........waaa....paling tak suka saat awak hantar saya kat station bas uh..Paling benci T_T !!!...saya nk ikut awak balik naik bas uh...nak je tarik Bagasi Akademi Fantasia saya uh heret g ikut awak!!!
Boleh awak
pergi cekik Celcom dengan Maxis?..kenapa diaorang jadi penghalang untuk saya bcakap dengan awak.....saya pulak memang kedekut taik masin...
Boleh awak
Senyum?...itu hadiah terbaik awak untuk saya...saya nak hadiah tiap2 hari boleh?

SEKIAN..
Xlarat nak takung air mata buat air mineral...

No comments: