Monday, July 9, 2012

Menunggu sesuatu yang tak pasti

Menyayangi seseorang ini tak mudah yea gamaknye
bila dia makin jauh
aku rasa semangat aku pudar
aku tak pasti samada kasih sayang itu wujud tok aku

aku kan tetap terus menunggu jawapan yang tak pasti
dan sememangnya akulah orang paling bodoh
paling bodoh
aku ngaku.

aku cuba
tapi aku tak sekuat yang aku azamkan
aku cuma nak dia ada di sisi aku
macam dulu

aku masa belajar pon takdala
teruk benar macam dia
ok fine, aku tak aktif.
dia aktif fine fine..

tapi aku mula perasan sesuatu yang
sememangnya aku takutkan
macam yang aku pernah cakap
kat dia dulu

aku tak nak tuduh
tapi bila aku marah
aku takut mulut aku ni hambur macam2
hmm...
kalau benda ni betoi
hangpa maila depan2 habaq mai sat kat ceq
sekoq sekoq
bagi clean & clear sikit pale hotak ceq ni
at least aku sakit skrang dari aku sakit kemudian!!
t aku ngamuk jadi rimau sape nak tanggung?
hangpa ka wei?
moo... ok tuh lembu
meowwww..oke tuh kucing
grawwwwwwwwwwww.. xtau bunyi ape

beruk btola
seyes aku serabut fikir
nak tanya, 
keadaan lak mcm tak mgizinkan
mangkuk kaca plus plastik btoi..
jujur satu perkataan yang aku mengharap dari kau sayang
jujur la bukan cucuq~~
ada paham?

anyways p/s aku sayang kau gila2
sebab uh aku un gila.
ok daa

No comments: