Saturday, August 14, 2010

Ya Allah~~dalam gelak tawa td..


XsanGka dalam bergelak tawa tadi......
tbe2....aku trasa ingin buka profile fb sahabat yg aku sayangi...
lalu ku turutkan kata hati.....
lalu tersentap aty bila saat membaca statusnya di situ~~~
Ya Allah beratnya dugaan ini......
Ya Allah...aku pohon kau kuatkan lah aty sahabatku ini...
dy yg slalu aku slalu nampk tersenyum...
Dy yg slalu buat aku tersenyum..
dy sahabat yg aku sayangi.......

Aku tahu kedukaan kau.....
Aku tahu perasaannya...
Aku tahu kegusaran kau.....
Ya Allah..beratnya terasa...
bila kau cakap kau rindukan dy....
menitis air mata aku....
Sayunya kata2 yg kau ungkapkan
xtertahan..sampai zizah seDar aku menangis....

aku tahu apa yg aku rasakan xseberat yg kau rasakan...
aku nak kau banyak2 bdoa...
aku nak kau tabah pLezz Nicki....
aku mx maap sgt2 aku xda kat sisi kau...
nicki aku nk plok kau...aku nk pegang tgan kau erat2...
aku rindu sgt2...
aku takut kau xkn tersenyum....
nicki yg penting kau mst kuat....
walaupon peluang hidup tipis..
aku xnk sesekali kau putus asa memohon pada Allah...

xtahu lagi apa yg tercoret....
aku xmampu nk memujuk hati kau yg kegusaran..
Aku hanya mampu bantu untuk mendoakan..
aku genggam tangan kau...Nicki..
Aku Genggam!!!...



2 comments:

Anonymous said...

kenapa dgn die fana ?

farhana_acimek3 said...

anak buah dy kene langgar dengan lori, 10 peratus je peluang dy,sel otak dah mati...ummm