Thursday, September 30, 2010

Surat Layang k-2


ary2 Yg berlalu sepi...
tanpa sedar, kini beta terjaga dari peraduan beta~
kini Akhirnya setelah berminggu~~
Beta faham....

Beta sgt takot Beta lemah..
beta lemah untuk menahan prasaan...
beta takut Untuk menangis keranamu~~

tapi Lihatlah...beta tersenyum~~
ohhh yeahh~~
"aku x nangis!!aku xngis akhirnya"
tadi kamuu...menelefon..
dan kamu tanyakan setelah sekian lama...
dan akhirnya beta jawab tanpa mengukir wajah rungsing...
"maaf...x..i can't accept u in ma life"
maafkan beta...rasanya beta xboleh nk trIma kamuu dalam hidup beta ...
Lihatlah~di jari beta...
liHat..susah untuk beta melepaskan cincin tersebut
tapi beta sudah lama xpakai dah~~

....beta seorang yg tersisih
dan beta rasa tanpamu...
beta Akn biasa dgn keadaan itu smula~~
kamuu pon tahu kn..
bagaimana beta~
Beta seorg periang dn "pdiam"
kamuu mgertikn maksodnya...
beta suda sedia u' kmbali ke saat itu..
memerhati dri jauh..
"ya, aku akn hnya lihat...mcm wk2 skola dulu"

"aku tengah tersenyum,dan aku tahu kau bole rasa"
....melangkah pergi...
'tok tok tok'

Oklah...Beta juz nk ckp...u will never b my special enemy..
kpada seseorang..Lpas exam Beta akn dtg jmpe kamuu..
tp jgn sesekali kamuu menanam hrapan tggi..
hanya menjenguk sbg sorg teman..
..fwen 4 eva k...
'senyum!!...hihihi.....jgn nakal2..blja kt Unisel lok2 yee'

No comments: