Saturday, October 23, 2010

aku pasti~~

bg seseorang beta utuskan sepucuk surat ini...

wahai..dikau
seorang insan.....
insan yg daku knali stlah sekian lama..
daku xingin bertanya...
namun daku kerisauan...
mengapa sayangku...
mengapakau kau keresahan?
mengapa kau kesedihan?..
peritkah sakit yg kau tanggung?
sayang....
apakah kerungsingan yg melanda dirimu...
ape pun aku tahu kau lah
wanita yg tegar...
aku akui mgkin saat ini...
kau sedang menemui titik saat kelemahan..
ape2 un...pastikan..
selepas pemergian dirimu..
menenangkn dirimu yg krunsingan
...pastikanlah...
ye sayangku...
senyuman mu kembali...
dikau mendapatkan kembali semula
kekuatan dalam diri..
aku tahu..
insyaallah..
Allah akn mbantu dirimu...
kau wanita yg kuat n tabah..
aku tahu..n aku akan tros percya kaulah
wanita itu selama2nya...

Jikalau kau mnangis..
nangislah sepuasnya2..
dn tersenyumlah kembali...
kerna ia amat bermkna..
buat daku sbg shbtmu...
aku sayang dikau..
jaga diri baik2...
sebaik2nya.....
moga slmat pjalanan mu...
sayang..
:)

No comments: