Thursday, February 24, 2011

The decision ~


I think
Keputusan yang aku rungkaikan untuk dia
betul sebetul2nya
keputusan untuk aku biar mereka bersama
sebab aku tak lagi seperti dulu
tempatku kini tidak seperti dulu
rutinku dulu tak lagi seperti dulu

Jika dulu
selalunya di malam hari
ku jenguk ke biliknya dan mmg konfom
time uh dy tidooo
mmg beta ngokkk ngekk dtg xkene wktu slalu ahhaha
namun xlagi skrang
krana pak cik guard menjadi penghalang di malam hari

Xdapat lagy ku berulang alik
ke atas bawah tangga...
smata2 nk ngusik dy
smata2 nk bgelak dengannya
smata2 nk mkn dengannya
smata2 mata gatai nk jenguk dy ahhaha
ahahha okehh sengap skrang~~shhh~~

someone buat daku terpikir
yupp...mmg2 sayakwn yang xboleh diharap kn kn....
banyak langkah2 yang boleh saya wat untuk g tolong shabat saya kn??
kenapa x hentam keromo je pak cikk guard uhh
amekk hammer pecahkn pagar yg bkunci uhh
kn kn kn ...alah keje senang je tuh kn
xun spray je ubat pemedih mata lada uh...
panjat pagar menuju ke lif~~
den if nasib baik boleh tros naik
kalo xnsib baik tercongok kt dpan lif
sbb kene punch kad matrik
n..
sbb saya ni penduduk alien
mmg dok lua lif la alamatnye kn kn kn
den kene tgkap n kene hukum
den the end~~

Bila di pikirkn blek
dy kn ada shbat lain gak kat sana?
InsyaALLAH diaorang boleh tolong
ni yg mbuatkan kesdihan di pagy hari..
ummmmm
coz i'm not the same person...
in same situation...
in same place......
to be there beside u...
n i Realized about something right now...
hmmm let me keep the memory ok...
daaaa...kfc moments ...
let me eat in peace alone....

No comments: