Tuesday, December 13, 2011

benci INSAN YG PNAH BNAMA sahabat


FACEBOOK
terima kasih la lukakan hati org yg saya sayangi
terima kasihlah tambahkan beban kat perasaan 
just tolong pergi dari bayangan hidup saya bole!
benci dah register atas nama awak
so sila angkat kaki dan pergi!


kalau faham bagus la
kalau xfaham
tolong buat-buat faham okeyhhhh

Beta cuma akan berdoa
Semoga Allah memadamkan ingatan
kamu tentang aku
tentang yg pernah berlaku
tentang saat-saat yang terjadi

Beta memohon
agar dikau tidak akan langsung ingat insan bernama Farhana ni
tolong..beta sangat-sangat bencikan kehadiran kamu walau sekumis un

dan kalau boleh beta tak nak rasa sakit ini lagi
rasa dikianati
cakaplah ape yang dikau mampu
mmg beta jenis diam
tapi andai kata beta tak mampu bertahan
sori to say
sakit aty klau dengar

skrang kau dah lukakan perasaan org yg aku sayang
skrang kau dah buatkan aku turut kecewa
ape lagy yg kau nak hah?
ape lagy?
 Just pegi jauh la dari idup aku
aku xnk sakit aty
aku tak nak org yg aku syg terasa
aku xnak ape2!


No comments: