Sunday, July 1, 2012

Budak y' banyak account FB

background music:: Aku suka dia

dengan tak mandi lagi
dengan mata bengkak
dengan kolam mata
aku menaip entry ni
(serabut~~)

harap je lagu happy
tapi bila aku dengar lagu ni mood aku tak happy dowh
hampeh

aku rasa aku dah mula
dapat mengungkai kebenaran
sesuatu tentang orang yang aku sayang
ingatkan nangis sepuas-puasnya semalam
dapat melegakan hati
habis uh kenapa sengal sangat
time nak tidur air mata mengalir lagi
tapi bukan nak sangat hati ni
berbicara tentang tuh..
selagi tak pasti 
aku tak nak hati aku cakap macam tuh
walau bukti dah timbul satu-persatu
aku nak orang uh jujur
buat penghabis kali.


just saje nak sembang pasal
kau.
sebab ntah saje hahaha
wahai sahabat yang ade account fb banyak
aku rasa kau sweet sangat2
aku baca blog kau
aku baca semua status kau
boleh kira stalker gak la ni
tapi bukan sebab ape
aku nak tahu macamana kisah hidup kau
nak tahu kau mcmana

first time aku jumpe kau
aku tengok kau mcam pendiam,pemalu
tapi bila kau tolong amek aku mase
nek bas
semua pandangan aku berubah
malah dengan ketum pun
aku tak penah nak rasa 
selesa gile nak sembang macam 
kau.
antara orang yang berjaya buat aku buka mulut
dengan jayanya( towie takda anugerah)
bila aku terpaksa tumpang kejap bilik membe kau
tanpa diduga
aku selesa dengan korang
aku jujur katakan
korang memang baik
..



aku ingatkan
aku dah jumpe
sahabat yang betul2 aku boleh pcayai
tok cakap tentang semua
tok jujur tentang semua perkara
tapi rasanya 
aku perlu kecewa sekarang
an..
sebab aku mula rasa kau tak jujur
it's okey
aku tahu kau nak lindung
sahabat kau tuh kan
and aku ni cuma siapa.
tak layak un..


anyways
korang sahabat yang baik
jaga hati kawan-kawan
sebab tuh kau tak boleh jujur dengan aku kan
takpelah
aku doakan korang bersahabat baik
selama-lamanya
:)


good luck in your life !
Budak sweet!


nah~ ni senyuman ikhlas buat kau 
:)  



No comments: