Tuesday, December 25, 2012

My sweet baby boo




Terima kasih di atas kehadiran yang tak terduga
tanpa ku sedari 
senyuman ku semakin lebar
masih ku ingat waktu
air mataku deras mengalir
saat aku dilukai dengan sedalamnye 
kau ade menemani tangisan ku
Namun kehadiran kau selepas itu
memudarkan kesakitan yang aku rasa
kau menghulurkan tangan tok aku terus bangun
dari kejatuhan yang tak tersangka2

biarlah masa berlalu pergi..
namun saya harap awak takkan berlalu dari saya
dan saya berharap agar 
kemanisan yang kita kongsi ini
berkekalan 
saya ingin terus tersenyum 
tanpa ditemani lagi oleh kesedihan
yang banyak membawa parah

Mungkin kita jarang dapat berjumpa
namun saya
janji akan tetap sentiasa di sisi menemani
hari-hari awak.
banyak halangan dan dugaan yang mungkin
akan mendatang
dan kita akan tempuh bersama-sama

lagu ini.... dengarkanlah.






No comments: