Tuesday, June 25, 2013

peristiwa dalam Classroom.. semoment~

sesuatu yang ingin daku kongsikan..

seketika terdetik memanggil managing director tuk berkongsi bersama
Kak Faz nama panggilan erat sesama staf..
masuk dalam classroom sebab nak kongsi  socks puppet yang budak-budak praktikal
buat sama2 dengan toddler...
cute sangat~~ Miss and Mr Turtle
wuuhuu.. 

tanpa terduga.. tiba-tiba
tertukar pulak topik..
kak Faz pulak tanya.. why you want to turn out your cos?
well.. sememangnya hati ni memang tak mau pon tukar kos PAKK ni..
teramat2 sayang...
suka sangat mengajar
umm nak buad macamane 
dah tertulis macam tuh jugak..
actually soalan uh simple mimple and pimple je...
takde benda pon ...
tapi tap tap tap....
hati ni sangat2 sedih.
PAKK.
sesuatu yang amat2 bermakna dalam hidup daku
sesuatu yang membuka ruang baru
sesuatu yang banyak memberi semangat
sesuatu yang banyak sangat mengajar diri daku..
(typing ni pon nak kene tahan sedih ni)
PAKK membawa aku kepada ramai sahabat yang banyak memberi peluang 
pada daku tuk terus ke hadapan
even selepas belajar
PAKK membawa aku 
kehidupan pekerjaan yang aku tak dapat gambarkan 
bertapa bertuahnya aku
merekalah keluargaku..
merekalah nyawa kegembiraanku...
aku tak dapat bayang
dapatkan aku segembira sebegini
bila PAKK semakin jauh dari pandangan?
aishhh bawaklah perasaan sedih ni jauh2... lagy 2 minggu je.. umm..


























No comments: