Monday, July 22, 2013

coretan Si Pari-pari tempat kerja.

pari-pari bekerja dah kene menjalankan tugas ye esok..
sila suntik semangat bekerja dalam diri beta please.

tak sabar nak golek2 dgn anak-anak tersayang.
tak sabar nak melayan karenah si anak-anak.
Ya Allah semoga kesabaran itu milik aku.
aku ingin menjadi yang sebaik mungkin dalam menjalankan kerja aku.
dan Alhamdullilah aku yakin mampu melakukannya.
nak tahu kenapa, keyakinan sahaja tak cukup taw..
tapi dengan kehadiran mereka...
yaa.. 
sebab kehadiran diorang yang riang girang gembira yang banyak menyuntik semangat.
well..
haa.. well biasala manusia mesti kadang-kadang terasa kan
begitu juga beta..
beta un kadang tanpa terduga ada jugak mengalami simptom terasa hati ni..
tapi shusssshhh senyap2 taw ahha..
but normal la beb..
well keadaan macam ni la yang mewarnakan kehidupan beta di tempat kerja..
tak kisah la diorang macamana..
setiap orang ada perbezaan kan?.
so setiap kekurangan mesti ditambah dengan kelebihan kan :).
anyways saya tetap sayang mereka.. waaaaaaa.. tak lama je agy bape bulan je
nak mengamit memori 
bersama mereka.



No comments: